Mardröms dagen..

Igår var en utav dom västa dagen i mitt liv. Jag trodde aldrig jag skulle behöva vara med om att någon somnar in i min famn, med mina tårar strömmandes längs mina kinder.
Igår var de Göstas tur att få somna in..
& alldeles för tidigt, min älskling hann bara bli 5månader & de gör så ont i hjärtat på mig..
Jag vill bara gråta när jag tänker på honom, eller ser hur Diva är & nosar vid hans bur..
Det är nog inte bara jag som saknar honom..

Det som hände var att Gösta på  något vänster lyckades bryta ryggen när han hoppade omkring i sin bur, som i sen tur ledde till en förlamning utav hela bakdelen.. De var så hemskt att hitta honom i buren, helt lealös..
Jag & Catrin får till djursjukhuset i Luleå för att försöka hjälpa honom, men de var ingen idé.. Utan jag var tvungen att ta beslutet att avliva honom, ett beslut som var bland de tuffaste jag tagit & ett beslut som ändrade hela min syn på världen..

Att behöva sitta & hålla i honom medans dom ger honom en spruta som ska göra att han somnar in & sitta & se hur hela hans liv rinner ut ur kroppen på honom var hemskt.. & tårarna rann hela tiden..

Det jag fick vara med  om igår vill jag aldrig mer vara med om..
Gösta. jag saknar dig så otroligt mycket, men jag vet att du har det bättre nu gubben!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag skriver bara HUVVA, och jag vet hur det känns hjärtat

2009-08-14 @ 11:45:25
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy så hemskt!! :(

2009-08-14 @ 17:29:53
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Emma

:(

2009-08-14 @ 22:56:59
URL: http://emaenh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0