Ett år av saknad..

För ett år sedan fick jag samtalet som fick min värld att rasa samman för en stund..
Ett samtal som jag önska att jag aldrig fått..
idag är det ett år sedan du lämnade oss, ett år utan dig.. Och det har varit ett år av saknad..
önska jag kunde få svar när jag pratar med dig, jag önska du kunde ge mig en hint om att du fortfarande finns kvar någonstans hos mig.
 
Jag önskade inget hellre än att du hade kunnat fått vara med i sommar när den stora dagen i mitt liv skedde.
Jag saknade dig där.. 
Jag minns hur jag redan gjort grunden för bordsplaceringen och de ord jag skrivit om dig i festhäftet, hur jobbigt, och hur otroligt tungt det var att radera bort dom raderna.. Jag vet att du hade varit stolt, jag vet att du hade hållet en jätte fint, men med vissa pinsamma berättelser, tal på mitt bröllop. Men jag saknade dig där, du fattades!
 
Undra om jag någonsin kommer förstå att du är borta? om jag någonsin kommer kunna acceptera det på riktigt? 
Jag har ännu kvar ditt nr i telefonboken i telefonen, tror aldrig jag kommer radera de.. 
 
Jag minns än idag hur jag stod framför dig för ett år sedan, hur jag skulle försöka säga hejdå, men hur säger man hejdå till någon som man älskar och avgudar så otroligt mycket? Och hur säger man hejdå till någon som man aldrig vill förlora? 
 
Jag vet att du finns hos mig ibland, du hoppar då och då in i mina drömmar, dock mer sällan nu, men jag antar och hoppas att du är hos Ulla, och ser till att hon har det bra! 
 
Älskade älskade Görgen, så jag saknar dig! 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tänk om :) det var tider det<3

2012-11-15 @ 16:26:06
URL: http://www.lovepeaceandtrees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0