Det här upprör mig

Jag ha inte uppdatera på väldigt länge! & Emma ha lyckats påminna mig varje gång vi setts! ;P
Jag ha inte vela skriva om denna punkt, eftersom jag varit väldigt besviken på några dem senaste dagarna, & inte vilja skriva helt fel saker..


Nåja, de finns mycket som upprör mig! många orättvisor i Världen..
Jag blir upprödr när folk tar varandra för givet, när folk kör över andra rent ut sagt, när människor trycker ner andra människor bara för att få en själv att må bättre, när människor sparkar på dem som redan ligger ner..
Jag blir även upprörd när jag ser hur folk inte tar sitt ansvar, för sina barn, sina nära eller sina djur.
& något som gör mig så upprörd att jag kan gråta är när folk snackar så mycket skit & verkligen gör allt för att förstöra för någon annan!
Jag blir upprörd när folk är otrogna & tror att "de man inte vet, mår man inte dåligt utav!"
Ja min lista kan bli lång.. Men detta får räcka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0