Vad är kärlek ? ♥

Jag tycker de är sjukt svårt att sätta ord på vad kärlek är.
Kärlek finns i flera olika former, kärlek till sina föräldrar, kärlek till sina syskon, kärlek till sina vänner, kärlek till sin pojkvän/flickvän.
Men kärlek för mig är något helt fantastiskt! Klart kärlek kan göra ont vissa gånger & man kan såras utav kärleken allt för många gånger, men finns de något vackrare än kärlek ?
Jag är lycklig att jag får chansen att vara med om vad kärlek är, både från min familj, mina vänner & från Alexander :)

Kärlek för mig gör en varm i hjärtat, de kan få en att få fjärilar i magen & de får en att le och vara lycklig.
Kärlek för mig är en fantastisk känsla, en känsla som kan få en att glömma allt de jobbiga för en stund & vara vara lycklig.

Alexander, du är kärlek för mig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0