Presentera mig själv.

Jaha, vad ska man skriva ?
Jag heter Sara Holmgren, är 23år gammal & bor i kalix, som att de är någon nyhet direkt :P
Jag ha gått gymnasiet i Skellefteå, & sedan på någon korkat vänster lyckades jag flytta tillbaka till kalix, tog mig här ifrån igen efter ett & ett halft år & flyttade till Umeå, vilket vad de bästa jag någonsin gjort.
Bodde i Umeå i ett & ett halft år kanske, & flyttade sedan till Åre för att göra min fösta säsong som säsongare, men självklart lyckades jag träffa mig en underbar människa innan jag satte mig i bilen till Åre som slutade med att jag fyttade tillbaka till kalix när säsongen i Åre var slut :)

Så nu sitter jag i ett hus i kalix med en människa som är de underbaraste jag vet & två hundar som kan reta gallfeber på mig, men som ger mig så otroligt mkt kärlek :)
Vad mer kan jag skriva ?
Jag jobbar på tre olika jobb, ett café, en klädbutik & en "nattklubb", trivs som fisken i vattnet på alla tre :)

Hatar att skriva om mig själv, de är inte de lättaste så detta får räcka :P

tack & godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0