Mina föräldrar

Jag har seriöst dom bästa föräldrarna någonsin. Jag vet att alla säger så, men enligt mig ha jag världens bästa!
Min mamma Gunilla är den mest kärleksfulla människa jag känner, henne kan jag verkligen prata med allt om, & de är hon jag kan ringa mitt i natten när jag är rädd för spöken & hon är hos mig på 2minuter, eller pratar med mig i telefon tills jag somnar. & de är ju hon som fått komma mitt i natten & döda spindlar i mitt rum när jag bodde hemma & var livrädd för dom, & de är ju hon som suttit med mig på alla operationen & alla läkarbesök & som alltid funnis där!
Visst, min mamma kan reta gallfeber på mig, men de är nog för att vi är så pass lika som jag kan irritera mig så fruktansvärt på henne, på samma sätt som jag retar gallfeber på henne. Men de är ren kärlek jag känner när jag tänker på min mamma!

Min pappa Kjell är en underbar människa, han är den som ställer upp så fort man ber om ngt eller behöver råd. Jag & pappa ha en bra kontakt, de är med pappa jag kan prata om de mesta, & de är han som ha stöttat mig genom dem jobbigaste perioderna i livet. Pappa är verkligen den bästa! Jag vet inte hur många gånger han fått trösta mig i telefon när jag bott på annan ort & han är den som alltid hjälpt till & stöttat mig i alla mina galna flytter jag ha hunnit med.

Utan mina föräldrar vore jag inte den jag är idag, & jag är dom evigt tacksam för allt dom gjort för mig & allt dom stöttat mig att göra & genomföra!

De är verkligen nu på senare dar som man insett hur mkt ens föräldrar gett en & hur mkt dom egentligen betyder för en! Jag har verkligen Världens underbaraste & vackraste föräldrar i Världen, utan dom vore jag förlorad, så är de helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0