Ett ögonblick.

Ha blivit lite segt med uppdatering när jag varit hos Världens bästa Rut i några dagar & myst på :)

De finns många ögonblick man minns, många som man alltid kommer minnas.
Men om jag måste välja ett så är de nog dagen jag blev faster för första gången!
Jag minns att Patrik ringde mig när jag stod i duschen & hur jag sprang ut för att svara & jag minns när han sa att de blev en pojke! Jag var så lycklig, så stolt & så glad, för deras skull, men även för min egen skull.
Jag minns första gången jag fick hålla i Världens vackraste & unikaste människa i min famn, hur jag kände sådan kärlek på en gång så fort jag la mina ögon på honom.
Freddy betyder otroligt mycket för mig, & han ger mig så otroligt mkt kärlek när man träffar honom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0