uppdatering..

Det är alldles för mycket som hänt den senaste tiden, alldeles för mycket som gör så att de snurrar omkring i huvudet på mig.. Jag börjar vara less på att livet alltid ska vara så förbannat orättvist, jag fattar inte varför de ska hända såna hemska saker som händer hela tiden..

Dem senaste nätterna har varit så gott som sömnlösa, tankarna bara snurar runt och de verkar inte gå att få hejd på dom.. Men de blir ju inte bättre av att tänka på alla orättvisor som sker i världen.. Tyvärr så kan man ju inte göra något åt de..

Men jag tycker att de får lov att vara nog nu, för jag vet inte hur mkt mer jag pallar med.. De får vara nog nu!


Hemma i huset är de som vanligt, ett enda kaos, denna renovering ha börja ta knäcken på mig, men äntligen börjar man se slutet, nästa vecka kommer kakelgubben & kaklar så man äntligen kommer att få en tvättsuga igen & få tvätta hemma istället för att behöva fara till mamma & alexanders föräldrar & tvätta..

Om några veckor kommer äntligen Jenni hem för några dagar! & längtar de gör jag, mer än allt annat! Livet skulle vara så mycket roligare om hon bodde i Kalix, de är då ett som är säkert..

Annars händer de inte så mkt annat, jag är värdelös på de här att blogga, jag hittar som ingenting att skriva om, antar att jag inte vill att alla ska veta vad som sker i mitt liv, antar att man ändras med åren..

Nåja ska väl avsluta detta inlägg som blev alldels för ointressant..


Tomas Vila i frid... de är otroligt många som sörjer din bortgång och som saknar dig!
Ingen kan förstå varför de som hände, hände, livet är orättvist & otroligt elakt..

Kommentarer
Postat av: Jenni

5 veckor och 1 dag!

2010-04-30 @ 19:49:42
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0