Deprimerande söndag..

Idag är en sån där dag när man känner sig  extra down..
Imorse sa jag hejdå till Alexander som åkt till Örebro för en utbildning och blir borta allt från 2 till 5 veckor, vilket suger.. Jag hatar att vara ensam, de är de bland de värsta jag vet..
Och imorgon flyttar Emma..
Ja de kanske inte är så konstigt att jag är extra down.. Min pojkvän är borta & min bästa kompis flyttar..

De är rätt lustigt hur livet utspelar sig.. När jag bodde borta så tjatade alla så att jag skulle flytta tillbaka, vilket jag aldrig trodde skulle hända, men när jag väl flyttat hem så flyttar alla ifrån mig..
Först Jenni,& nu Emma..
Ja jag är bitter, för dom två som jag mest umgås med & som är min bästa vänner flyttar ifrån mig & finns inte mig nära längre.. That´s sucks..

Dock har de hänt lite bra grejer oxå, jag har börja jobba :) Så nu mer står jag på myggan eller bakom baren på folkan :) Känns sjukt kul & de är  verkligen något jag behövde, för jag höll helt seriöst på att bli tokig på att bara gå hemma, de tär något så fruktansvärt på psyket..

Tur nog så har jag mina små tjejer hemma hos mig,  så jag är inte allt för ensam, kommer vara fullt upp hela dagarna ändå, men jag är bltter & ledsen endå..

Näe, nu ska jag avsluta detta inlägg & lägga mig & mysa med vovvarna so ligger & myser med varandra på samma filt :)

& Emma, jag håller tummarna på  att allt  kommer gå bra för dig där nere! Jag kommer sakna dig sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Snart ses vi och då ska vi KRAMAS!

SAKNAR DIG<3

2009-11-02 @ 08:29:13
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0