Vadå bitter ?

Nääe jag är inte avundsjuk på alla fulla människor som vimlar omkring i Umeå stad & lever livet, medans jag redan jobbat ett pass & ska snart gå på mitt andra jobb pass för dagen, när jag är inte avundsjuk på alla som festar & lyssnar & ser på bra konserter ikväll inte, medans jag springer benen av mig på scandic syd, för att sedan gå hem & sova & fara & jobba tidigt imorgon & sedan imorgonkväll igen.
Så kom inte & tro att jag är avundsjuk, inte de minsta!

Kalix på måndag igen! & idag har jag äntligen hitta dom sista presenterna till Alexander som blir gammal på tisdag! De var inte de lättaste att hitta på något till honom.

Nåja nu ska jag vila en stund så jag orkar med kvällen!
SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0