Bitterfitta

Dom senaste dagarna har jag varit en riktig bitterfitta. Varför är många orsaker, antar att jag är less på att de mesta alltid ska gå emot en, att de alltid är detta eviga mörker & aldrig något positivt som händer.

Fick veta igår att jag kommer komma hem efter att jag jobbat sista helgen i maj, för att fortsätta vara hemma till den 26:e juni då jag börjar jobba på riktigt. Vilket är skönt att få vara hemma med Alexander & alla vänner längre, men dock tär de nå så fruktansvärt på min ekonomi, kommer gå i personlig konkurs är jag rädd för. Vilket känns rätt hoplöst.

Jag önska att pengar inte hade så stor betydelse bara, att de bara kunde vara papper som ingen bryr sig om, men som vi alla vet så är man så sjukt beroende utav dom där jävla pappers sedlarna.. Dom styr så fruktansvärt mkt..
Nåja finns inte så mkt att göra åt saken, utan de är bara att le & kämpa vidare & hoppas på att de kommer bli bra tillslut & att hösten har en bra plan för mig.

Nu ska jag däremot göra mig klar för att åka med Jenni på sangis marknaden.

& Alexander, tack för att du är en sån klippa, vet inte vad jag hade gjort utan dig ibland, du tar tag i mig & skakar om mig & sätter ner mig på jorden igen när jag är alldeles för negativ & du får allt att kännas så mycket lättare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0