Ångest..

Får panik så fort jag börjar tänka på sommaren.. Ångesten har börja äta på mig..
Jag vill vara i Kalix hela sommaren, jag vill inte åka till Umeå längre..
Fast jag vet att de kommer vara så roligt där, men samtidigt så är de ju på sommaren som alla andra är hemma, då allt händer & jag ska sitta 35mil bort från alla..

Pratade  med Alexander om de igår oxå, & han har ju rätt när han säger att de kommer bli som åre tiden igen, & jag vill ju inte vara utan honom..
Men samtidigt, har man lovat något då håller man de, man sätter inte någon annan i skiten bara för att man inte vill något.
Sommaren kanske går fort, ja man kan ju alltid hålla tummarna.

Över till något annat, idag har jag varit snus fri i 3 veckor & gissa om jag är stolt ;)
De är inte lätt, men begäret har börja släppa, dock har all godis & skit saker som ja tryckt i mig iställe för snus börja ge resultat & de är inte kul kan jag lova, de är inte så kul att se höggravid ut utan att ha en bulle i ugnen helt enkelt. 
Måste ta tag i de, måste bara hitta orken först!

Imorgon kommer min pälskling hem igen & gu så skönt! Toffel som jag är så klarar jag inte utav de här att vara utan honom varannan vecka, de suger!
På torsdag åker vi till Umeå, syster yster går & blir gamal så de ska firas stort :) Ska bi kul :)
Ska slå Isa en pling & höra om hon kanske har tid att ses en snabbis :)

Näe nu ska jag göra nå vettigt, men vad ?
SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0