Uppdatering

Midsommar helgen är förbi, den spenderades med Alexander & hans föräldrar i deras stuga fredag till söndag, hur skönt som helst! Ute i skärgården gjordes inte så mycket, spelades kort, spel, kubb, åt gott, badade bastu & bara chillade. :)

I måndagsnatt åkte Alexander igen & jobba, vilket känns piss trist som vanligt.
Igår umgicks jag med Emma & Alwin hela dagen, vi tog de lugnt, var runt på äventyr, hoppa studsmatta & bara var helt enkelt :)

Idag på eftermiddagen någon gång kommer mina älskade föräldrar hem igen från spainen, vilket ska bli skönt så jag hinner träffa dom lite.
På fredag åker jag & Alexander mot Umeå, eftersom jag börjar jobba på lördag morgon.. De är med lite blandade känslor faktiskt. Egentligen hade jag vela vara kvar i Kalix hela sommaren, speciellt nu när Alexander kommer vara arbetslös, hade vara skönt att vara hemma & ha honom hemma hela dagarna! Men en månad går nog fort, ja vi får hoppas på de iaf :)

Nu ska jag däremot hoppa in i duschen & göra mig redo för dagen! :)

SMACK

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAAARA! Jag försökte ringa dig när jag var hemma i sverige förra veckan, men kom fram till en telefonsvarare som tillhörde någon annan:( Måste ha mixat ihop ditt nummer på något konstigt vis med någon annans... Kan inte du skicka ett sms till mitt norska så kan vi höras någon dag framöver? JAG SAKNAR DIG SOM TUSAN! Du verkar må bra och ha det fint där hemma i alla fall, det känns skönt;)Hörs snart (OCH SES hoppas jag!) Puss kram Jossan

2009-06-23 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0