Tillbaka i Kalix..

Jaha då var man hemma i Kalix igen & de var med lättnad som jag steg ur bussen, dock var de med lite ångestfyllda steg som jag steg på bussen 12.15 idag.. Jag älskar Umeå, & speciellt nu när sommaren är här, då växer min kärlek för den staden extra mkt. De hugger lite i hjärtat varje gång jag lämnar den staden, för de finns ju så många minnen, så gott som bakom varje byggnad, knut, hörn eller park så finns de minnen som man påminns om när man strosar runt i den staden.

Jag vet inte om jag tagit rätt beslut inför hösten, de återstår att se, de är ingenting jag ska fundera på just nu, trots att jag är fullt medveten om att de kommer vara med sorg i hjärtat jag lämnar Umeå igen i slutet utav augusti, nåja ska inte grunna i de som sagt.

De är af skönt att vara hemma, skönt att min intensiva jobb helg är över, trots att de varit hur kul som helst att vara tillbaka på Scandic, har verkligen sakna de där riktiga serverings jobbet, där de är stressigt, & man får träffa & möta gästen på ett helt annat sätt än på hur de var i Åre, de går inte att beskriva, Scandic är helt klart mer mitt typ av ställe!

Näe nu ska jag göra mig klar för en kvälls promenad med Js, känner att jag behöver sträcka på benen efter en 6timmars lång bussresa.

SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0