Me happy, very very happy ;)

Alexander, you rock my World!
Åter igen har min alldeles underbara pojkvän gjort mitt liv så mycket lättare, just nu sitter Alexander & Diva i bilen påväg till mig! Åhh så skönt de ska bli att slippa längta & vänta & längta & vänta & längta...

Som de ser ut nu så kommer jag hem till Kalix på Onsdag, happy ? :) me happy, me very very happy! ;)

Mamma & syster bombarderar mig med samtal, dom är så väldas oroliga pga allt som sker i Umeå just nu. Jag ha fått utegångsförbud efter klockan 22.00 av min mamma, trots att jag är 22år så lyckas min mamma bestämma över mig, tagiskt ? Nääe mest bara gulligt, vet att hon bryr sig om mig, vilket jag är glad för!

Nääe nu ska jag lägga köttet i marinad & hoppa i i duschen för snart är mina pälsklingar här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0