bloggtorka..

Jag måste vara den sämsta bloggaren någonsin, de här med att blogga är inte riktigt min grej längre känner jag, känns som om jag lagt den helt på hyllan sedan jag kom hem från Åre.

Har två dagar kvar av jobbande, sen går jag på semester :) Ska bli hur skönt som helst, vi ska måla huset & bara mysa på :) I augsti åker jag & Alexander till Sthlm två dagar, bara för att mysa, bo på hotell, shoppa & gå på grönan :) Ska bli hur skönt som helst :)

Åker hem på torsdag efter jobbet, & på lördag blir de utgång :) Ska lura med mig Js & Ems, ha redan med mig Jenni & helen som de ser ut nu :)

Läste något bra idag, Oth kommer släppa en 7:e säsong :) Hur överlycklig blev inte jag ? ;) Dock kommer nog Alexander sucka åt mig när jag berättar nyheten ;)

Nääe nu ska jag göra mig redo, ska göra stan med sötungen Freddy & Kristina :)
SMACK

Kommentarer
Postat av: Emma

nja tror jag är lite sämre o blogga :p

2009-07-16 @ 09:22:33
URL: http://emaenh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0