Fullt upp

En vecka har gått sedan jag hade min mardröms dag någonsin.. & de börjar släppa lite, fast varje gång jag står  på balongen kan jag inte låta bli att komma på hans bur & saknaden hugger till.. Gösta, du lämnade ett stort tomrum efter dig..

Annars har de hänt en hel del. I helgen så hade vi fest här, förfesten var så bra så vi hann inte ens ut till vassholmen :)
annars ha vi mest hållt på med huset, som äntligen börjar bli klart :) Känns hur kul som helst :)
Sen har sis & Daniel varit & hälsa på, Lena från Bollnäs & min  Moster/gudmor från sthlm så de ha varit fullt upp :)

De är snart två veckor sedan Jenni flyttade & de är tomt.. Kommer på mig själv flera ggr om dagen att jag vill ringa henne & höra om vi kan fara & fika/luncha eller bara ta en promenad.. Men hon verkar trivas där nere & de glädjer mig! & när man saknar henne som mest så dyker upp ett vykort i brevlådan som får en att sakna henne ännu mer! Sötnos! :)

I förgås vart jag faster igen,  åt en så underbart söt gosse! Jag är hur stolt  som helst & längtar tills jag får mysa & goas med sötnosen :)
Ibland är livet allt bra underbart!
Nu är de bara ett jobb som fattas, eller en planpå  vad jag vill ha ut tuav min framtid, de krävs att tänkas på, men de är inte de lättaste att komma fram till måste jag erkänna!

Ikväll blir de myskväll med Emma, plus att Alexnader har planera in att våldgästa våran myskväll med Erik & Gurre, efter dom varit & fira sin seger på valhall, de ska bli kul :)

SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0