Fullt upp

Nu är de mycket som händer, på torsdag kommer världens bästa tjej hit, Rut, & inte bara de, även Freddy kommer :)
På torsdag är de även fest som står på schema & jag är peppad till tusen, har lyckas övertala Jenni att komma, nu har jag bara Ems & Js kvar att tjata på ;)

Igår var de mkt att göra, Alexander for iväg & jobba eller va man nu ska kalla de, & jag satt på golvet med kläder överallt som behövdes rensas ut, kastas & sortera in i garderober, vilket jag hatar att göra, men var illa tvungen, hade okupera ett helt rum hos Alexander med kläder överallt, så vi bestämde oss för att jag skulle packa upp allt & ta en garderob.
Efter de ringde mamma så jag for & sola med henne & när jag kommer hem har Alexander laga korvstroganoff som förövrigt är min favorit rätt, plus poäng ;)
På kvällen var vi hos hans föräldrar fram till att Alexander for & köpte en bil så jag & hans mamma låg & såg film & så.

Idag är Alexander & jobbar eller ja va man nu ska säga igen & jag väntar på att klockan ska bli halv 12, då ska jag & Jenni & äta på myggan & fiffa lite grejor på stan.
Men först måste jag ut med Diva :)

Nu ska jag lyssna på Caroline af Ugglas med snälla snälla, eftersom jag verkar vara den enda som tycker om den låten så måste jag ju passa på medans jag är ensam ;P

SMACK

Kommentarer
Postat av: Jenni

Nix, den är bra så länga man slipper se henne:P

2009-04-28 @ 11:20:17
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: - Tesse

funkade the hills länken ?

2009-04-28 @ 16:16:58
URL: http://randigblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0