Ren, total & underbar lycka

Det är rätt konstigt hur ens liv kan bli..
Om ni hade fågat mig för drygt 4år sedan vad jag trodde att jag gjort nu
så hade mitt svar aldrig varit så som mitt liv är idag!
Men jag är så jädrans lycklig & glad över att mitt liv är som det är precis just nu i denna tidpunkt,
jag älskar mitt liv just nu i denna fas, tidpunkt, period i livet är bara helt jädrans otroligt underbart fin!

Min & Alexanders start på detta år har varit allt annat än smärtfritt, eller haft någon som helst tur med oss..
Allt & då mena jag precis allt ha gått snett, bilen brann, andra bilen paja fläckten på, dyra utgifter,
dyra & oförväntade räkningar and so on..
Men trots allt detta så har aldrig léendet på mina läppar suddas ut,
för vad dåligt som än händer eller hur hopplöst de än känns i vissa lägen så är jag så förbaskat lycklig!

Jag har gått hand i hand nu med Alexander i över tre år,
tre år är en evighet för mig, ni som känner mig vet de ;)
Men dessa tre år har varit helt otroliga & det finns nog ingen människa som lyckats
göra mig så lycklig som Alexander gör mig varje dag genom att bara vara i mitt liv..
& som ni flesta redan vet så ska jag få äran att bli fru till Alexander & han min man!
Shit så många vuxenpoäng jag kommer lyckas skrapa på mig på en & samma dag ;)
Detta för mig är stort, jag har drömt om mitt bröllop sedan jag var liten & jag känner mig så lycklig!
Så där äckligt lycklig så de är hemskt nästan :)
Jag vet att jag valt helt rätt människa att välja att leva resten utav mitt liv tillsammans med,
han är verkligen han med det stora H:et!

Jag har aldrig någonsin känt mig så hel som människa som jag gör just nu,
& jag önska verkligen att alla en dag i livet ska få känna de som jag känner mig precis nu!
Total lycka!





Tanken när jag loggade in på denna sida var inte att det skulle bli ett sånt här smör inlägg,
men det är svårt att låta bli när jag mår så bra som jag gör just nu!

Allt jag gör nu är att räkna dagar & längtar till midsommarafton 22:a juni, dagen då två blir ett! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad glad jag blir av att läsa detta Sara!!

Stort Grattis till er!!

2012-02-28 @ 21:28:33
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0