Lite uppdatering kanske..

Efter ett samtal med Jenni på timme och 42minuter så känns de mesta helt Ok, har fått spy lite galla över allt svammel som händer & som är runt i kring så känns allt som de ska!
Men samtidigt så hugger ju den där saknaden till & klamra sig fast, Fan så jag saknar den tjejen & Fan vad jag önska att hon fortfarande bodde ett stenkast bort & jag bara kunde lägga mig på soffan bredvid henne & skrika, skratta så tårarna rinner, eller bara vara! Fan!!
Hon är verkligen en utav dom få som verkligen förstår mig & som inte dömer mig eller ser ner på mig bara för att jag tycker som jag tycker eller beter mig som en barnrumpa ibland!

Annars går dagarna, veckorna & månaderna i en sjudundrandes fart, om mindre än tre månader så är de dags, stora dagen D är! & jag är fortfarande lyckligare än någonsin, men shiiit vilken panik jag börja få, allt som ska hinnas med, allt som måste ordnas, inte bara allt till festen utan alla papper som ska till olika mydigheter o allt annat tjoller..
men de ska nog gå bra!
& gästlistan bara växer, mer o mer svarar ja, än så länge är de bara två par som tackat nej! Känns jätte kul att de är så många som vill dela våran stora dag med oss! :)

Annars rullar dagarna på som vanligt, var för två helger sedan i Sthlm & hälsa på Sabina tillsammans med Rut, var en underbar helg som sker alldeles för sällan, saknar dom tjejerna för mycket i vardagen & önska att vi alla bodde lite närmre varandra så vi sågs mer än en - två ggr per år.

De var nog allt för idag, ska göra mig middag & sedan redo för att åka till Johanna för kafferep :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag saknar dig också - enormt mycket! Ibland suger det att jag bor här nere i Skåne och du där uppe i Norrbotten <3

2012-04-05 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0