Mitt favoritminne

Jag har många minnen, många fina minnen som jag håller kärt, men de som är mitt favorit minne måste nog vara för snart två sommrar sen.

Jag var i Umeå & jobbade under sommaren, jag & Alexander hade precis fira våran 6månaders dag på varsina håll. Jag hade haft en piss dag på jobbet & satt mig på buss hem mot Kalix, när jag kommer hem & in i huset så har Alexander tänt ljus i hela huset, lagat en tre rättersmiddag (han hatar att laga mat) & köpt 6st rosa rosor :)
När jag står & är tårögd över allt de fina han gjort så kommer han in i köket med en söt kanin unge i famnen & då brast de, jag var så lycklig & så fruktansvärt glad :) De är de ett utav mina favorit minnen :)

Jag har världens finaste pojkvän, de vet jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0