Det här får mig att gråta

Länge sedan de skedde en uppdatering här, men vad är de man brukar säga, bättre sent än aldrig va ;)

De är mycket som få mig att gråta, eftersom att jag är en väldigt (på tok för) känslig person så gråter jag rätt lätt!
Men några exempel är;
Mobbning, när andra människor trakasserar folk utan någon som helst anledning..
Djur plågeri, helt jävla sjukt hur vissa ens kan få ha djur!
Människor som inte tar sitt ansvar när de gäller sina egna barn & bara tänker på sig själv.
Otrohet.
Sorgsna filmer.
Svek från nära & kära.
När jag är nog jävla arg så gråter jag & sen gråter jag ännu mer för att jag gråter, låter de logiskt ens ? haha.

Ja listan kan egentligen bli väldigt lång, jag ha väldigt lätt till att gråta & är jag nog upprörd så finns de helt enkelt ingen hejd!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ååååh, ett inlägg ;)

2011-08-24 @ 09:46:58
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0