Varför..

Jag ha funderat på en sak ganska länge, varför använder vi bloggen när vi är arga på ngn eller när vi tycker att någon gör fel, istället för att ta upp luren & ringa personen ifråga & säga vad man tycker om den personen..

Jag har flera gånger gått in på en väns blogg & läst ett inlägg som är riktagt till mig, jag ha inte vetat att jag gjort något fel tills jag läst de dom skrivit, där dom så gott som spry galla över en. Varför gör vi så?
Varför ha vi blivit så jävla fega ? Efter att man varit vänner i flera år och alltid pratat om allt så kan man inte ringa personen & berätta hur man mår & att man har sårat personen, de är så sjukt.
De är inte vänskap, när man hänger ut varandra i ens blogg & skriver elaka saker om personen i fråga..
I don´t get it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0