Emma på besök :)

Emma var hemma i 19dagar & 18 utav dom hann jag umgås med henne :)
Mycket hann hända på dessa 18dagar :)

Vi började med krogfesten, med en massa folk & förfest hos oss & sedan vidare till hotellet :)
Förfesten var roligast som vanligt, med kortspel, trav & ölspelet, dock var alkoholhalten alldels för hög redan 20.30 på kvällen & ja de kan ju bara resultera i hur kvällen slutade :P




Jag Emma & Emma hängde mycket hos oss på den berömda studsmattan där vi stekte i solen :) 
Vi tog även de första doppet, vilket resulterade i att vi badade så gott som hela veckan :) 
Vi grilla även så gott som varje dag lunch & middag :)


Vi körde rally i skogen tills bilen gick sönder & vi fick gasa med en planka :P



Körde en bowling kväll med middag på vikingen innan, förfest hos Sunden, bowling & efter hos Sunden igen innan vi gick på B2 :) Såklart hade vi roligast på bowlingen & hos Sunden :)

Sen ha vi hunnit umgåtts, chilla, snacka skit & ja allt sånt där som man gör :)
De är tråkigt nu när Emma farit hem igen :( Men förhoppningsvis kommer hon snart igen :)

De va den lilla uppdateringen jag hade idag :)
Imorgon fyller Alexander år så då blir de kalas :) & på lördag kommer älskade Jenni hem :) Så som jag längtat :)

Nåja ha de bra tills vi hörs igen :)

SMACK!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja snaaaaaaaaaart är det fredag eftermiddag och vips så är det lördag. :D

2010-06-01 @ 16:52:38
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: Emma

SÖto :D vilka underbara 18 dagar vi hade :):)

2010-06-01 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0