Vänskap

Jag ha en vän som jag inte känt allt för länge, men samtidigt så känns de som om jag har känt henne hela livet!
Läskig känsla de där, hur en människa bara kan kliva in i ens liv & bli ens bästa vän så fort!

Hur som helst så har jag en vän som jag tycker väldigt mycket om & som jag beundrar otroligt mycket!
Hon är en stak människa & jag beundrar hur stark hon är, tror hon är bland dom starkaste människorna jag känner, för de är inte många som klarar upp allt hon klarar med!
Hon har gått och blivit en utav mina bästa & närmsta vänner på bara några månader & det är hon jag vet att jag kan ringa mitt i natten & hon svarar i telefonen & lyssnar..
Hennes vänskap är otroligt viktig för mig, för utan hennes vänskap vet jag inte hur jag skulle orka med denna kommun!

De jag egentligen vill säga är att Emma, du betyder så ofantligt mycket för mig & jag är sååå glad att jag lärt känna dig! (Vem skulle jag annars ha alla karatefyllor med ? ;) )
Du är en klippa som jag kan luta mig mot, en hand som alltid fångar upp mig när jag håller på & falla & en stjärna som alltid finns där!
Tack Emma för att du alltid finns där för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0