uppdatering

Jag är inte så duktig på att uppdatera denna blogg, fy skäms Sara!
De ha hunnit hända en hel del sedan jag sist skrev.
Stockholms resan var hur underbar som helst, om man nu bortser från min onda svank & alla smärtstillande tabletter som gjorde mig snurrig. Pink konserten var underbar! Hon är sjukt grym!
& att träffa Jenni vad de bästa! :)

Både jag & Alexander kom hem på onsdagen, han tidigare så han kunde komma & hämta mig på Kallax :) När jag kom hem stod de 10röda rosor på bordet som sötnöten köpt  :)

På torsdagen blev de operation :/ Var tvungen att skära upp min knöl på svanken. Den smärtan är de värsta jag varit med om någonsin! & de är något jag aldrig mer vill vara med om! allt detta ledde till att jag blev sjukskriven, vilket jag fortfarande är, fram till fredag, så på Lördag börjar jag jobba igen, vilket känns helt underbart! För nu när jag börjat bli kryare så ha rastlösheten kommit, ha börja klättra på väggarna så gott som.

I lördags var de middag för Alexanders farmor som blivit 90år idag! Var trevligt :) & idag ha jag varit på 90års kalas :) Inte illa  pinkat, & tvivlar rätt starkt på att jag kommer få vara på 90års kalas igen, de är stort :)

Annars är de rätt lugnt, ha baka bulla, banankaka & chokladbollar idag :) Tindra växer som aldrig förr & Diva är lika snäll som vanligt :)

Hoppas bara på att detta ska vara över med min svank, vill få bort smärtan helt & slippa  gå igenom de igen, som kan hända :/
Nåja hoppas ni alla ha de bra!
SMACK

Kommentarer
Postat av: Jenni

DET BÄSTA MED STOCKHOLM VAR ATT TRÄFFA DIG o P!NK var grym. NEDRÄKNING till Jul.



PUSS O KRAM <3

2009-11-18 @ 19:06:38
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0