Pensionär ?

Jag måste nog vara den mest tråkiga människan som vandrar  i ett par skor, om inte annat den tröttaste. Klockan är 10 på  kvällen & jag är så gott som redo för natten..

Idag ha jag spendera dagen i Boden & Luleå på tant race som mamma såfint kalla de ;P Ha varit med Catrin Ann & Eva & shoppa. Har varit kul att göra & se något annat. Min vardag är inte alls som den såg ut för  ett år sedan.. Vilket kanske skrämmer mig bland.

Idag är de en vecka kvar tills jag får träffa Jenni igen :) Vilket ska bli underbart :) Kommer  bli två riktigt bra dagar i Sthlm :)

Som de ser ut nu så kommer Alexander komma hem på  Onsdag oxå för några dagars ledighet, vilket känns bra! Tycker inte om att sova ensam i huset, men dom här två dagarna ha gått bra :)

Näe om man  kanske skulle tvinga sig & se ett oth avsnitt & vara vaken ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Mindre än en vecka kvar tills vi ses--- WIIIIIIEE!!!!

2009-11-04 @ 11:04:21
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0