Min kärlek till Jenni.

Idag har jag kommit fram till att Jenni Sörestam är den mest störda personen jag känner ;P
De finns nog inte en enda dag som inte brytit ihop i skratt, eller jag sagt att hon är störd.
Men de är de jag gillar med Jenni, fast vi båda borde bli mer kvinliga & borde bli vuxna, som alla andra tydligen lyckats med, men vi missat de stora steget till vuxen livet.  Haha. Men vi jobbar på de, vi måste bara hitta orken först :P
Näe en dag med Jenni kan aldrig vara tråkig, vi skrattar tills vi gråter, vi har heta disskutioner om viktiga saker & vi leker psykologer & löser varandras problem, vi kompleterar varandra helt enkelt.
Ja om jag vore lesbisk eller om Jenni vore kille så skulle vi nog passa perfekt för varandra, ja då vore nog Jenni vara kärleken i mitt liv!
Ja jag vet att jag är störd! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, att slå mig en pling tycker jag låter alldelses utmärkt för jag har alltid tid för dig : )

2009-05-06 @ 19:14:34
Postat av: isa

jag glömde visst att skriva att det var från mig :)

2009-05-06 @ 19:15:16
Postat av: Jenni

Älskar dig med gumman<3

2009-05-06 @ 19:34:27
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0