Lycklig

De här med bloggande är inte min bästa sida direkt, har tappat gnistan helt, & de känns som om jag inte direkt har något vettigt att skriva om..

Alexander har åkt idag igen, vilket suger, som vanligt..
Om två veckor åker jag.. & Umeå kommer absolut inte vara som de var tidigare.
Umeå kommer vara tomt, ingen Sabina, ingen Elin.. De kommer inte vara lika trygt, lika roligt, vilket känns pisstrist...
Men som de ser ut nu så blir de bara Umeå en månad så de går nog fort!

tja, vad mer kan jag skriva för gojja, de finns inte så mkt att säga.
Jag saknar många, & jag vet att jag blivit en riktigt toffel, men jag trivs med de, om jag ska vara ärlig så finns de inge bättre, jag är lycklig! :)

Nåja nu ska jag krypa till kojs.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0