Världens bästa pojkvän!

Jag måste ha världens bästa pojkvän! Igår när jag klev in trött & jävlig i huset efter en jobbdag & bussdag möts jag av tända ljus i hela huset, en tre rätters middag & en söt pojkvän som överöser en med pussar.Börjar med att jag får 6 rosor eftersom vi hade halvårs dag i onsdags, fortsätter med att Alexander går iväg & tillbaka kommer han med världens söstaste skapelse, som jag kallar Gösta. Jag har fått en Åke kopia utav Alexander, en söt liten svart dvärjkanin :) De slutade med att jag stod med Gösta i famnen & grina, jag var så sjukt lycklig.

Sen att Alexander som hatar att laga mat ställt sig i timmar & gjort en tre rätters middag åt mig känns väldans hedrande & maten var bland de godaste jag ätit! Måste säga att de är grymt skönt att vara hemma igen!

& Alexander, vad kan jag säga, du gör mig så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland!

Nu ska jag ta upp Gösta & mysa med honom framför tv:n tills Alexander bestämt sig att stiga upp :)


Kommentarer
Postat av: Emma

åh en kanin, så sött :D måste komma o hälsa på

2009-07-17 @ 10:09:54
URL: http://emaenh.blogspot.com
Postat av: Jenni

Den där viskningen ang Gösta fick jag veta av en fågel igår. Väääntade läääänge på att du skulle höra av dig ang Gösta. Men men men;D Du har lätt världens bästa pojkvän. Var rädd om honom ;D

2009-07-17 @ 17:15:19
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2009-07-18 @ 11:28:03
URL: http://randigblomma.blogg.se/
Postat av: Freddy

Pappa, undrar när det blir middag? =)

2009-07-20 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0