Helgen

Helgen har bestått av mys i Umeå med alla syskon plus respektive samlade plus de lilla ny tillskottet till Familjen Holmgren :)
I lördags  vad vi på Leos lekland där vi såkallade vuxna blev barn igen för några timmar, de var bland de roligaste jag gjort i mitt liv & de är  defenitift ett ställe jag kommer besöka igen :) Men min äldsta bror Andreas (som förövrigt fyller 32år snart) hade nog roligast utav oss alla, har nog aldrig sett någon lysa så mycket & ha ett så stort léende på läpparna är han sprang omkring i alla laburinter & hoppa & studsa överallt :)


      


De var varit en sjukt rolig helg & bara skönt att komma bort från den vanliga vardagen igen för en stund. Få mysa med "lillebror" & leka med Freddy är bland de bästa jag vet! & jag saknar dom alla så mycket när jag nu förtiden befinner mig så pass långt  bort, helst av allt önska jag att dom fanns mig nära hela tiden!

Nu är man tillbaka till varadagen som ibland håller på att ta knäcken på mig! Ser som ingen mening direkt med att stiga upp om dagarna, de är inte så att jag är deprimerad eller så, mer att jag ser ingen anledning med att stiga upp när jag lika inte har ett jobb att gå till.. Vilket är något jag verkligen vill ha just nu.. Trodde nog aldrig jag skulle säga en sån sak, eller att jag skulle bli så  pass lat som jag gått & blivit.. men de är klart, de är höst igen & hösten verkar ge alla lite ångest & defenitift penga problem..

Jag ska iaf ta tag i något jag borde ha gjort för sisådär 4år sedan, ska ta tag i att skaffa mig ett körkort, & imorgon börjar de på riktigt. Imorgon ska jag & Catrin på utbildning så jag får börja övningsköra igen, ska bli kul & jag är riktigt taggad på att ta de den här gången, har bestämt mig för att inte låta de rinna ut i sanden en gång till..

Nåja nu måste jag ta tag i denna dag & göra något vettigt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0