Tick tack tick..

Tiden går grymt sakta idag..
Sitter med hårfärg i håret & en fiskgratäng i ugnen & väntar på att klockan ska bli kring 21.00 när Älsklings pojke Alexander ätligen är här hos mig igen :)
Men tiden är inte riktigt på min sida idag, den går så grymmmmmmmmt sakta..

Imorgon jobbar jag min sista dag på Scandic, känns skönt, fast samtidigt tråkigt.. Kommer sakna gänget..
Imorgon dag/kväll ska vi ut till H-fors & Fira Kristina som fyllt 30 :) & självklart leka & mysa med lill gossen :) Guu så jag saknar honom, en evighet sedan jag sett honom..

Nu har jag mkt att se fram emot,
mys med familjen
mys i Sthlm med goda vänner & pälsklingen
Mys hemma & bli Kalixbo på riktigt igen efter sisådär 2år ? :)
& Jaa de känns underbart :)

Nääe nu ska jag skölja ur färgen & sedan äta middag :)
SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0