Söndag

Igår var vi till finland & haparanda & shoppa & bara softa :)
Efter de hade min bjudit hem mamma på middag, de blev hel stekt fläskfilé m. potatisgratäng, tsatsiki, vitlölsbröd, fetaost sallad & bea, & till efterrätt blev de chockladtårta m. varm jordgubbs sås, blev hur gott som helst :)

Efter att mamma farit hem fortsatte vi & dricka & sen kom Henka & Kenny förbi, sen bestämde vi oss för att åka till Luleå, så de blev en tripp dit. Vart en hel lyckad dag & kväll.

Idag är de mest en lugn dag, vi ska åka till Lule nu snart & kika lite & så :)
På torsdag kommer Rut älskling hit, ska bli hur kul som helst :)  & ska försöka lura med mig Jenni & Js på att festa på torsdag med oss ;) Ni måste :)

Nåja nu ska jag fortsätta med mitt.
SMACK

Kommentarer
Postat av: Jenni

Måste ju komma, annars får jag ju spö av Alexnader.. Eller hur vad det nu?! Slutar kvart i nio:) Jojjz kommer nog med:P

2009-04-27 @ 21:35:58
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: Jenni

hehe, problem med stavningen. :P Jag är inte full - jag lovar:P

2009-04-27 @ 23:57:35
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0