Jag önska..

Jag önska de gick att vrida tillbaka tiden, få vissa saker ogjorda & ta vissa beslut helt anorlunda.
Jag vet att man inte ska säga så, men när hela ens vardag har blivit som ett enda ångest liknade kaos som får en att ångra vissa beslut.  Men som så många säger, kunde jag så skulle jag, men tyvärr så finns det ingenting att göra åt saken..
Jag önska jag hade bättre koll på vart jag har vissa människor, alla står inte där dom stod tidigare.
& jag önska att man inte hade tappat så  många vänner efter årens gång.


En sak som jag är fruktansvärt glad över är Dig!
Du står kvar när alla andra går, & Du är den jag har att hålla i när stormen river hårt.
Du står kvar vid min sida trots alla mina sne steg & mina misstag & de är Du som finns vid min sida varje dag, varje vecka & varje månad..



Tack för att Du alltid fångar mig när jag faller
& Tack för att Du älskar just mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0