Uppdatering

De är med att blogga ha jag verkligen lagt på hyllan, vet inte riktigt vad de beror på egentligen ?  Kanske jag helt enkelt har tröttna, eller kanske de är de att jag inte vill att hela Världen ska veta vad jag göra, hur jag mår, eller vad som sker i mitt liv ? tja, jag vet inte riktigt.

De händer rätt mycket just nu & dom senaste dagarna ha de varit kaos  i fröken holmgrens hjärna.
Tinda växer så  de knakar & idag ska hon få sin 12veckors spruta. Diva & Tindra fullständigt älskar varandra & de är nästintill så att dom gråter när dom är ifrån varandra! De värmer i hjärtat när dom leker med varandra, trots att storlekens skillnaden är stor så leker dom för fullt & Tindra är inte de minsta rädd för Diva.

Veckan som varit har varit en utav dem värsta i mitt liv, eftersom min älskade mamma har blivit akut opererad. Vi fick köra henne akut till akuten förra tisdagen & efter de ha de bara varit ett enda kaos.. Har varit så sjukt rädd & ororlig för min mamma. För vem tycker om att se ens mamma sårbar, liten & skadad ? Ens mamma är ju en hjälte, en hjälte som  klarar utav allt & de blir stor kontrast att se henne lida, se henne ha smärta & inse att de är nu jag ska kliva fram,  de är nu de är min axel som ska finnas där som hon ska kunna luta sig mot, när de varit hennes som funnis där dom 22 senaste åren!

Misstro mig rätt, jag vill finnas där, de är en självklarhet för mig, de är absolut inge problem eller jobbigt, utan de är de som känns helt rätt!

Annars är de fullt upp här hemma, dels för att man har en liten valp, & att  de små renoveras i huset en del, så ja de är mest kaos i huset dygnet runt. Men de är kul :)
Dock tär de att vara arbetslös, men dem flesta är de, vilket är sjukt skrämmande. & för varje dag som går så de är fler som blir arbetslösa. Man börjar ju undra när  de egentligen ska vända ?

Nåja, nu ska jag göra mig redo för vetrinären & övningskörning, som förövrigt går hur bra som helst! ;)

Ha de bra tills vi ses igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0