Magsjuka från helvete..

Jaha, då åkte vi till Umeå i torsdags för att fira min syster, var en trevlig dag & kväll med god smörgåstårta.
På fredagen under fin middagen hos Syster så börja stackars Alexander & spy, dags för årets magsjuka.
Jag som trodde att jag klarat mig från skiten ligger nu däckad i soffan med ett illamående som får mig att vilja dö.
Näe magsjuka är verkligen den värsta sjukan man kan ha..

Snälla låt mig bli frisk!!

Ps, Jenni din present (cykel) står på ekorr troget & väntar på dig! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Krya på dig vännen.

Låter bra de, men jag hämtar min present då du är frisk och kan cykla med mig till stan:P

2009-05-11 @ 10:16:12
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0