Lördag

Idag ha jag haft en hel dag med Ems, de var länge sen vi umgicks en hel dag bara i två så de var på tiden man kan lugnt säga :) Vi har varit i Haparanda & Finland hela dagen & shoppa loss, har varit hur mysigt som helst & lyckades hitta en massa fynd, både hem till huset & till mig själv :)

Igår lekte jag Jenni & Hanna "mamma på stan", som jenni så fint kalla de ;) Haha. Var kul & intressant & se på alla fyllosar o inse hur pinsamma alla egentligen är på fyllan. Skrämmande! Sov även andra natten själv i huset utan Alexander, de är ingenting jag gillar att göra, men de har gått bra & jag är nästan lite stolt över mig själv över hur duktig jag är ;)

Ikväll ska jag leka med Jenni igen, måste passa på & umgås så mkt som möjligt med henne nu innan hon flyttar ner! Sorligt men sant så kommer tjejen lämna mig.. :( Ingenting jag gillar, men måste acceptera, fast jag är fortfarande i förnekelse stadiet, där jag förnekar att Jenni ska flytta! Tragiskt va ? :P

Nääe nu ska jag plocka till lite grann, har en tendens att lyckas stöka ner så mkt när Alexander är borta, vet inte riktigt hur jag bär mig åt ;)

SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0