Tre dagar kvar..

Tre arbetsdagar kvar, dock 5st arbetspass, fast de är lika bra, för då kanske tiden går fortare ? :)
På Söndag kommer Alexander, kanske redan lördagkväll om jag har riktigt tur ;)
På måndag morgon går flyget mot Stockholm där vi ska spendera tre dagar, bo på hotell, besöka grönalund, träffa Alek & Sabina för en massa mys, shoppa & bara mysa på, ni vet gå hand i hand genom gatorna dagarna & kvällarna igenom! :)
De är helt sjukt hur jag längtar!

Min mini semester sprang fort iväg, dagarna bara swischa förbi, hann inte med speciellt mycket. Dock ha vi mest hållt på med huset, måla & sånt mys, plus att vi ha hunnit bada några dagar & spela mini golf & bowling med Lena & Erik :)

Ibland kan jag komma på mig själv att sitta & tänka om jag lever i en dröm ? För så lycklig som jag är finns de inte ord som kan beskriva.. Visst jag är smått orolig för hösten, va händer då ? Men Alexander kramar alltid om mig & säger att de kommer lösa sig & jag ha börja tro honom! :)

Dagarna springer iväg, & snart är de dags för Jenni att lämna mig, känns som om hon ska flytta till andra sidan jordklotet, vilket gör mig ledsen att tänka på.. De är därför jag försöker undvika att prata om de eller tänka på de, de gör för ont helt enkelt.. Jenni är verkligen en utav mina bästa vänner, en som jag vet alltid finns där & som jag vill ska finnas kvar hos mig, nära mig, men som vi alla vet så får man inte alltid som man vill.. Men Jenni jag är stolt över dig, att du gör något du verkligen vill göra & tar de stora steget trots att många säger emot dig! Sträck på huvudet & känn dig stolt tjejen, för du gör något du själv vill göra & något som du tror att du kan bli lycklig av, de är de enda rätta! Du vet att jag älskar dig & stöttar dig i alla beslut, eller misstag du gör, på samma sätt som du alltid stöttar mig & finns vid min sida när jag behöver någon!

Nu ska jag inte tänka mer på att Jenni ska lämna mig, för då slutar de bara med att jag sitter & grinar & ringer upp till Jenni med en desperat stämma & skrånar i telefonen "Lääääääääääääääämna mig iiiiiiiiiinnnnnnte!" & de vill vi ju inte ska hända ;)

Nääe undra om jag ska ringa & väcka min pälskling som så sött ligger & sussar på soffan framför tv:n hemma :) Han måste ju umgås & mysa med Gösta när jag inte är hemma! :)
Guu så jag saknar Gösta och Diva och Alexander då oxå ;)

SMACK

Kommentarer
Postat av: Jenni

Du får mig att gråta älskling. Kommer sakna dig, men söndag lunch måste vi ta innan jag far mot Luleå.



Älskar dig <3

2009-07-30 @ 20:59:19
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: Freddy

Saknar du inte mig oxå =)

2009-07-31 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0