en sån period..

Vissa dagar kan jag bli sådär nostalgisk och börja sakna allt de gamla.. Det finns många människor jag saknar, många som jag inte riktigt förstår vad som egentligen hände mellan oss.. 
Jag hatar när jag får dessa perioder, de är fruktansvärt jobbigt, för de är ofta mig själv jag skyller på och jag vill helst av allt bara skicka ett meddelande till den gamla tjej kompisen och säga hej, jag saknar dig! Men de är alltid något som tar emot, rädslan för att bli avvisad, för att den personen inte längre vill ha någon som helst kontakt med mig, och egentligen är de ju inte så konstigt om hon inte skulle vilja de, är ju trots allt flera år sedan vi umgicks, eller ens pratade. Men jag saknar de, jag saknar hon väldigt mycket och önskar ibland inget hellre än att vi var 18-20år igen och hade så jävla kul tillsammans. 
 
Det finns många mer jag saknar, efter åren som gått så har man tappat många efter vägens gång. Det är väldigt sorligt på många sätt o vis, men försöker alltid tänka att det finns en anledning till varför man inte länge är vänner. Att man växt ifrån varandra, att ens liv är två helt olika. 
 
Ibland känner man sig bara så ensam.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0