mitt sätt att säga hejdå..

Hur ska man kunna sätta ord på dom känslor som är inom mig ?
Hur ska man kunna sätta ord på den sorg jag känner ?
De finns inte ord som räcker för att ens kunna börja förklara denna sorg & denna ilska jag känner just nu..

Du var ju min familj, min extra farfar som jag adrig riktigt hade..
De var ju du som alltid fanns där, varje jul, varje födelsedag, alltid du..
Alltid du som gjorde mig glad, alltid du som fick mig att skratta så tårarna sprutade..

Jag vet inte hur jag ska kunna lära mig med att leva med detta,
denna sorg & ensamhet som du lämnat hos oss alla när du lämnade oss inatt..
Allt detta har skrämt mig, hur ett liv bara kan tas ifrån en så fort..
Denna chock, ett samtal från mamma på jobbet & jag förstod att något var fel..
Men jag trodde aldrig detta..

Jag är så ledsen, så jävla ledsen..
De gör så ont..
& paniken jag fick när jag såg dig ligga där var hemsk..
Allt blev så verkligt..
Visste inte vad jag skulle säga när jag stod där,
jag ville säga så mycket, men allt som kom fram var:
du vet, du vet..
& du vet vad du betyder, & du vet hur mkt jag kommer sakna dig..

Vila i frid älskade älskade Görgen..


Kommentarer
Postat av: Tesse



Vilka härliga bilder på honom. Han kommer vara saknad. Jag tänker på dig hjärtat <3

2011-11-08 @ 15:33:46
URL: http://randigblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0