Ett annat ögonblick

Minns dagen då jag satt på blocket & hittade en söt samjed valp som jag visade till Alexander & sa, "Ser du vad söt den är, helt underbar!" med sån där puppis-söthet-röst-som-man-bara-har-när-man-pratar-med-puppisar!
Sen chocka han mig & sa, ska jag ringa & prata med dom, så hämta vi den?
& jag blev så glad så jag börja tok grina :) haha..

Minns när vi satte oss i bilen, jag Alexander & Emma på väg mot Örebro.
Minns när jag gick in till uppfödaren & hon lämna valpen i min famn & jag kände sådan lycka!
Jag visste på engång att de här är min valp, & den här valpen ska heta Tindra :)
Jag var helt förtrollad & förälskad & hon var bara min, min, min & självklart lite Alexanders då ;)

Trots att Tindra kan vara en riktigt pain in the ass, så är hon ändå så speciell, hon är ju trots allt min första egna hund :) Hon är helt enkelt mitt allt :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0