Min första kärlek

Min första kärlek, haha..
De måste nog vara Rick Burman i ettan ;) De var väl iaf första killen som frågade chans på en :)
Näe skämt i sido, jag ha trott att jag ha haft en första kärlek två gånger & att de var den riktiga första kärleken, men när man är 14år vad vet man ? :)
Men jag var nog 18år när jag träffade min första kärlek, min riktiga första kärlek, (ni vet han som man trodde man skulle gifta sig med, skaffa barn med, skaffa hus med, kombi med & hund med) så de var/är nog Johan som var min första kärlek.

Men kärleken som fanns mellan oss går inte att gemföra med kärleken som är mellan mig & Alexander!
Jag trodde när jag var 18år att jag träffat den "rätta" & de trodde jag nog i flera år, även några månader efter de tog slut.
Men den rätta ha jag träffa nu, & på ett sätt så är Alexander min första kärlek, för känslorna jag har för honom är så speciella & helt annorlunda mot känslorna man haft för sina förra pojkvänner.

De är svårt de där! Man tror att jag ha träffat den enda när man är 14år, men ack så fel man hade! Haha! & de är väl kul att man kan skratta åt de nu iaf ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0