saknad..

Har suttit & läst gamla inlägg på min förra blogg, konstigt hur mkt ens liv ändrats dem senaste åren..
& de känns konstigt när man tänker på alla vänner som kommit och gått dom senaste åren..

När jag tänker på alla vänner som varit en så nära knappt känner mig längre så gör de ont.. Jag kan sakna vissa stunder med vissa, sakna att inte prata med dom, eller inte veta vad som sker i deras liv mer än de man läser på Fb & i deras bloggar.. Konstigt hur allt ändrats..

Vissa trodde man skulle finnas i ens liv hela livet, men tyvärr blev de inte så..
Antar att jag bara har en sån där period just nu, en period när jag tänker tillbaka på de gamla & inser hur mkt jag saknar vissa..
& ja jag vet att jag kan ta upp telefonen & ringa dom, men de tar emot.. Varför vet jag inte..

Misstolka mig rätt, jag älskar de livet jag lever nu, jag har nog aldrig varit så lycklig eller nöjd med mig själv som jag är nu.. Jag somnar varje kväll med den bästa människan jag någonsin träffat & jag bygger ett liv tillsammans med honom, vilket gör mig så lycklig!

Jag har träffat nya människor, jobbar på tre ställen som jag trivs på & har världens bästa hundar som ger mig så mkt kärlek varje dag!
Jag trivs!

Men självklart saknar jag vissa & vissa stunder..
& ja vissa saknar jag mer än andra..
Önska bara att man inte skulle behöva växa upp, att man inte skulle behöva växa ifrån dem som varit ens bästa vänner i så många år & som man knappt känner längre..


Ja jag saknar dig & våran vänskap.. Jag vet att du läser detta & jag vet att du tar åt dig!
Men jag skyller inte på dig att vi blivit två helt olika personer, eller att vi knappt hälsar, jag skyller inte på någon..
Tycker mest bara att de är synd att vi kastar bort en vänskap efter så många år & så mycket som vi varit med om! Jag hoppas iaf att du har det bra & att du trivs med ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0