smärta smärta smärta..

Ja vad ska man säga ?
Blev akuten igår, ha lyckats få en inreblödning, vilket förklarar bulan jag har på svanken.
Fick välja mellan att skära upp den & tömma den på blod, eller käka antibiotika plus en massa andra starka värktabletter som gör att jag blir helt  snurrig i huvudet. Så vad valde jag ? Jo självklart att äta tabletter, men blir inte de bättre så blir de  lik förbaskat att lägga sig under kniven :(

Åker till  sthlm idag, men kan fortfarande inte sitta ordentligt, ska bli  intressant att se hur bil resan till Kallax går plus flygresan. Hoppas på de bästa.

Men idag tycker jag synd om mig själv, idag tycker jag förbannat synd om mig själv, & hoppas på att ni oxå gör de, för den här smärtan är faun inte rolig..

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0