två veckor kvar..

Efter att ha vaknat till liv på riktigt efter en hemsk magsjuka, som tog knäcken helt på mig ska jag möta upp Js om några timmar för en lunch dejt. :)

Har kommit fram till att dagarna jag varit hemma bara sprungit iväg, känns som om jag nyss kom hem, samtidigt som de känns som en evighet sedan jag lämnade Åre.
Har redan varit hemma i över en månad & nu återstår de bara två veckor kvar av min hemvistelse i Kalix. I måndags ringde min chef i Umeå & sa att dom behöver mig redan vecka 22, så de är de dags att dra sig ner igen..

Trots att jag varit i Kalix i lite mer än en månad så känns de som om jag inte hunnit med någonting alls. Inte en enda dag (förutom då jag varit sjuk) så har jag bara lega still & slappa, utan de har varit saker hela tiden som ska göras, vilket har gjort att jag inte hunnit umgås med alla jag vela så mkt som jag vela, men de finns tyvärr inte så mkt att göra åt de.

Samtidigt som jag känner att jag inte vill lämna Kalix, så känner jag oxå de som om jag kanske inte vill komma tillbaka hit efter sommaren.. Tänk om min kärlek för Umeå växer ännu starkare & jag helt enkelt blir fast där än en gång, vad händer då med allt ? tja, antar att man inte ska tänka så mkt på de, men som vi alla vet så är jag ju expert på att tänka för mkt..

Nåja nu ska jag se lite oth innan jag gör mig klar för lunchdejten med Js :)
SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0