Hemmafru ?

De är så illa att min mamma har börja kalla mig för hemmafru, kan bero på att jag har lyckats dra på mig någon sorts städnami, ställer mig sent på kvällen & kokar rabarbersaft, lagar matlåder åt Alexander när jag har lite & göra, ja ska jag forstätta, för listan kan bli lång..

Idag ha jag varit på Ikea igen, fast med Catrin (Alexanders mamma) & hennes syster Ann, köpte ännu mer grejer så nu är de möblerat om helt i vardagsrummet, & så. Har även hunni byta gardiner i sovrummet, & i hallen nere, fiffa med en massa foton & sånt pyssel :)

Ikväll ha Emma varit här, vi var satt ihop bokhyllan jag köpte idag, spela spel & bara umgåts, har varit hur skönt som helst att bara umgås med någon :)

Imorgon ska jag umgås med Ems, vi ska & hämta våran efterlängtade matta som äntligen kommit, wiiie!
& på kvällen kommer äntligen Alexander hem! Längtar som ett tok, ska bli så skönt att slippa sova själv!
Dock ha jag blivit väldans duktig på de ;)

På torsdag ska jag med Js till Lule & fiffa lite :) & på fredag åker vi till Seskarö, till Alexanders & deras stuga för att fira midsommar :) Kommer bli mysigt & trevligt :)

Nåja nu ska jag sussa kudden så de fort blir imorgon så jag får kramas & pussas med världens bästa :)
SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0