Duktiga jag!

Måste ändå skryta lite grann på mig själv!
Idag har de gått en hel vecka utan snus, & jag är så jävla stolt över mig själv!
Det är igen lätt match, jag blir fort agressiv, hugger på en gång om någon säger något, har ett begär att tugga på något hela tiden som jag måste försöka hålla koll på, suktar så fort jag går förbi en kyl med snus, ja ska jag fortsätta ?

Jag visste att de skulle bli jobbigt, men jag tycker jag klarar de bra!
Varje dag är en kamp, men jag har gett mig faun på att klara de!

Idag ska jag & luncha med Js, känns kul för vi ses så sällan! Måste styra upp de bättre nu när jag ändå bor hemma!
Fast de är många som jag inte hinner umgås med, fast samtidigt, dom två veckorna som jag varit hemma nu har varit så hetsiga, de har varit så mycket runt om kring & så mkt som händer.

Imorgon kommer Alexander hem & jag blir överlycklig bara att tänka på de!

Nääe nu ska jag hoppa in i duschen :)
SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0